Doğru yazım şekli "Ahmet Bey'in"dir


Bu Yazımızda Neler Bulacaksınız ? Göster

Ahmet bey'in mi Ahmet Beyin mi?

Doğru yazım şekli "Ahmet Bey'in"dir

Özel isimlere gelen durum, bildirme ve iyelik ekleri her zaman kesme işareti kullanılarak ayrılır

Mehmet Bey'in nasıl yazılır TDK?

Mehmet Bey ifadesinin TDK'ye göre doğru yazılışı, tek bir kelime olarak "Mehmetbey" şeklindedir. Örnek kullanım: "Merhaba Mehmet Bey". Saygı sözleri, unvanlar ve lakaplar büyük harfle başladığından, kişi adlarından sonra gelen "Bey" kelimesi de büyük harfle yazılır.

Diğer Blog Yazıları