"Ait olmak" ifadesinin doğru yazılışı, ayrı değil,bitişikolarak"ait olmak"şeklindedir


Ait olmak nasıl yazılır?

"Ait olmak" ifadesinin doğru yazılışı, ayrı değil, bitişik olarak "ait olmak" şeklindedir

Ait kelimesi nasıl kullanılır?

Ait kelimesi, "ilgilendiren, ilişkin, ilişik, ilgili" anlamlarında kullanılır. Örnek cümle: "Bana ait bir iş varsa, söyleyin". Kelimenin doğru yazılışı "ait" şeklindedir, "ayit" veya "aid" olarak kullanımı yanlıştır.

Nasıl yazılır TDK?

"TDK" kelimesinin doğru yazılışı, Türk Dil Kurumu'nun kısaltması olduğu için TDK şeklindedir.

Diğer Blog Yazıları